Twoja przygoda się właśnie zaczyna!
Rezerwuj

Stany Zjednoczone

USA
Dlaczego my

Wiemy, że mniej naprawdę znaczy więcej

Nie lubimy tłoku, a więc sami go nie tworzymy. 8-12 osób, dwa, trzy samochody. To w zupełności wystarczy żeby na nikogo nie czekać i wszędzie się zmieścić. W takiej liczbie
dużo łatwiej się też dogadać. Więc jeśli masz grupę zgranych znajomych, możecie nawet zarezerwować wyjazd tylko dla was!

Podróżujemy z uważnością

W każdym miejscu, które dla was zaplanowaliśmy, zatrzymamy się na dłużej, żeby się nim nacieszyć. Wyskakiwanie z samochodu na 10 minut, żeby zrobić zdjęcie i jechać dalej nie jest w naszym stylu. Wolimy prawdziwie i bez pośpiechu doświadczyć miejsca, które odwiedzamy. Zostać na trochę dłużej.
Dlatego każdy nasz dzień nie jest napakowany po brzegi, żebyście nie musieli nigdzie pędzić, a zdążyli wszystko zobaczyć. Sztywny i żelazny harmonogram u nas nie obowiązuje a to komfort nie do przecenienia.

Tworzymy wyprawy na życzenie

Tworzymy wyprawy na życzenie Chcesz zabrać swoich przyjaciół, lub rodzinę i pojechać na wyprawę prywatną? Fantastycznie! Wybierz miejsce i termin a my zajmiemy się resztą. Zmodyfikujemy gotowy plan, lub stworzymy całkiem nowy, tak aby pasował do was i waszych potrzeb.  Zapytajcie nas o inne atrakcje, których nie znaleźliście w ofercie. Jeśli marzycie o jakimś kraju, ale wolelibyście zwiedzać go na przykład bardziej aktywnie, dajcie nam znać. Zrobimy co w naszej mocy żeby zaprojektować wyprawę w waszym stylu Planowanie podróży to…

To, gdzie nocujemy, ma znaczenie

Komfortowy nocleg bywa ukoronowaniem dnia pełnego wrażeń. Nic tak nie cieszy jak gorący prysznic i kubek herbaty po całym dniu obcowania z przyrodą. Wybieramy przytulne domki, czyste wygodne hostele, hotele i pensjonaty. Stawiamy również na atrakcyjne położenie noclegów.
Lubimy zatrzymywać się w sąsiedztwie pięknych miejsc, tak aby wieczorem móc wyjść z pokoju na spacer, obejrzeć zachód słońca i niespiesznie wrócić.

Noclegi dostosowujemy do typu wyprawy

W zależności od charakteru wyprawy, zmienia się charakter dachu nad naszą głową.
Na niektórych wyjazdach nocujemy więc na wygodnych, pięknie położonych kempingach, które często są dodatkową atrakcją samą w sobie, bo leżą nad rzeką, nad jeziorem czy u podnóża gór.
Na jeszcze aktywniejszych niż zwykle wypadach, na przykład na wielodniowych trekkingach, nocleg w namiocie, gdzieś w odległej głuszy będzie stanowić nieodzowną część wyprawy.

Jesteśmy wolni i niezależni

dlatego poruszamy się tylko samochodami, a ze środków publicznego transportu korzystamy w minimalnym stopniu. Wynajęte, komfortowe samochody, w których podróżujemy w czwórkach dają nam swobodę nie do przecenienia. Celujemy w auta z pojemnym bagażnikiem, żeby żaden plecak na kolanach nie psuł Wam radości z jazdy. Rozkłady jazdy natomiast dotyczą nas tylko tam, gdzie to naprawdę konieczne, czyli np. podczas przeprawy promowej. Nie musimy się spieszyć, już sama podróż do celu jest przyjemnością, a co najważniejsze, możemy dowolnie modyfikować trasę i plan dnia.

Kochamy fotografię

Szukamy kadrów, które zapamiętamy na zawsze Niemal wszystkie zdjęcia, które oglądacie na naszej stronie i profilach w social mediach pochodzą z naszych wypraw. Z miejsc, które razem z nami odwiedzicie. Krajobrazowa czy uliczna, ludzie i zwierzęta, a także nocne, rozgwieżdżone niebo. Fotografia na naszych wyprawach zajmuje szczególne miejsce. Dlatego, niezależnie od tego, czy profesjonalnie fotografujesz, czy kolekcjonujesz ujęcia na Insta, z ogromną przyjemnością pokażemy ci najbardziej urokliwe i fotogeniczne miejsca. Lubimy powroty do tradycji drukowania zdjęć, dlatego dostaniesz od nas fotoksiążkę z najlepszymi zdjęciami z wyprawy. Taki album to kapitalna pamiątka z podróży, do której przez lata będziesz wracać z wielkim sentymentem.

Optymalnie planujemy każdy dzień

Choć niektóre wyprawy zakładają przejechanie setek kilometrów, staramy się, żebyście nie musieli spędzać swoich wakacji w samochodzie, patrząc z tęsknotą w szybę. Zależy nam, żeby charakter każdej wyprawy był zróżnicowany i dopasowany do panujących warunków.

Polecają nas

Morbi blandit venenatis semper. Nullam ut feugiat nibh. Quisque ac ultricies quam, quis aliquet orci. Phasellus eu nisi ultricies, porttitor augue nec, dictum velit. Proin rutrum fringilla cursus. Sed non odio magna.

Rafał Zaremba

Podróż po Azji Środkowej

Maciek Sacha

Rowerem przez świat

Sebastian Królikiewicz

Motocyklem przez Syberię

Kim jesteśmy?

Cześć, tu Kakadu, Klub Przygody tworzony przez grupę przyjaciół, którzy kochają podróżować.

Tułanie się po świecie od lat stanowi ważną część naszego życia, wciąga nas, pochłania i uzależnia. Wyjeżdżamy, wracamy i znów myślimy o kolejnym wyjeździe. Planujemy trasy, patrzymy na kalendarz, próbując wyłuskać jeszcze jeden wolny dzień. Czasem znikamy na długie miesiące, czasem choćby na kilka dni, żeby poznać nowe miejsce, gdzieś bardzo daleko, albo tuż za rogiem.

Przez ostatnie kilkanaście lat odwiedziliśmy razem ponad siedemdziesiąt krajów na niemal wszystkich kontynentach, spędziliśmy w drodze całe tygodnie i miesiące, docierając do gór i dolin, pustyń i lasów, dżungli i stepów, ukrytych wiosek i pustkowi, a także do rajskich plaż na których odpoczywaliśmy z książką w cieniu palmy. Przeszliśmy i przejechaliśmy setki kilometrów nieznanych nam dróg; pociągami, marszrutkami, motocyklem, rowerem, na grzbiecie wielbłąda i konno, łódką, promem, autostopem, na pace ciężarówki i rikszą. Spaliśmy pod gołym niebem, na alpejskim szlaku, w syberyjskim lesie czy w tybetańskiej osadzie. Oglądaliśmy zachody słońca, gdzieś na końcu świata i wciąż wracaliśmy po więcej. Bo każda kolejna wyprawa zachwycała nas jeszcze bardziej. Z podróżowaniem tak już jest: gdy raz spróbujesz…

A choćbyście wyjeżdżali po raz setny, nadal nie sposób przywyknąć do fantastycznych widoków, przyzwyczaić się do przygody. Bo za każdym razem jest inaczej. Za każdym razem czujemy się, jakbyśmy wyjeżdżali pierwszy raz. I właśnie dlatego stworzyliśmy Kakadu – chcemy podzielić się z Wami naszą pasją i zarazić miłością do odkrywania świata, bo świat jest bliżej niż myślicie.

Witajcie, to początek wspaniałej wspólnej przygody!